• 07-06-2013, 23:09:55
    #1


    avatarım yüzünden monitörü tokatlayan arkadaş

    İnşallah bana kızmassın
  • 07-06-2013, 23:11:00
    #2
    sen bu konuyu bu şekilde açmasan başka bi yerde mesajını görsem bende tokatlardım ne yalan söyliyim
  • 07-06-2013, 23:22:59
    #3
    masa üstü arka plan yaptım bir sürü karıncalar oldu yaw

  • 08-06-2013, 00:22:44
    #4
    hhaha gece gece iyi geldi
  • 08-06-2013, 00:24:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bak bak bak objektiflere yakalanan gençte yine bipixelci
  • 08-06-2013, 00:44:51
    #6
    şakamısınız siz yaw!
  • 08-06-2013, 01:06:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gece gece kahkaha attım
  • 08-06-2013, 01:09:50
    #8
    monitör nasıl
  • 08-06-2013, 01:36:10
    #9


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:36:10 -->-> Daha önceki mesaj 01:26:38 --

    CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monitör nasıl
    nesi varmış monitörun