Konu
Avatarım yüzünden monitörü tokatlayan arkadaş:)
07-06-2013, 23:11:00
#2
reball
sen bu konuyu bu şekilde açmasan başka bi yerde mesajını görsem bende tokatlardım ne yalan söyliyim