• 26-05-2013, 01:54:27
    #1
    merhaba arkadaşlar r10 da birine domain gönderdim fakat bana kazık attı.Domaini geri alma şansım varmı varsa nasıl alabilirim.
  • 26-05-2013, 01:55:36
    #2
    tr uzantılı degılse alamasssın
  • 26-05-2013, 01:58:41
    #3
    net uzantılı.
    Peki mehkemeye versem alabilirmiyim.
    sonuçta faturası falan benim adıma.
  • 26-05-2013, 02:05:16
    #4
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    net uzantılı.
    Peki mehkemeye versem alabilirmiyim.
    sonuçta faturası falan benim adıma.
    Ortada dolandırılma varsa mahkemeye vererek her türlü sonuç elde edersiniz.
  • 26-05-2013, 02:06:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yargı kanalına intikal etmeden, herhangi bir geri çekme işlemi yapılamaz sanıyorum.
  • 26-05-2013, 02:08:49
    #6
    Cevaplar için sağolun arkadaşlar.Kişiyi haftaya mehkemeye vereceğim bana kaç paraya mal olur aşağı yukarı.
    sitesinde ve domaininde değilim amacım bu insana iyi bir ders vermek.
  • 26-05-2013, 02:13:41
    #7
    mahkemeye versende ben mahkemede senın haklı cıkıcanı sanmıyorum cunku domaını kendı ıstegınle transfer etmısın ihs de tasıma ıslemı nasıl yapılıyo bılmıyorumda ısım tescıldekı gıbıyse tel onaylıysa sen pek bısey olcanı sanmıyorum tabıkı kafana sılah dayamadıysa nebılıyım daha baska seyler cok saglam elınde kanıtın yoksa domaını sana gerı vermezler
  • 26-05-2013, 02:15:37
    #8
    speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mahkemeye versende ben mahkemede senın haklı cıkıcanı sanmıyorum cunku domaını kendı ıstegınle transfer etmısın ihs de tasıma ıslemı nasıl yapılıyo bılmıyorumda ısım tescıldekı gıbıyse tel onaylıysa sen pek bısey olcanı sanmıyorum tabıkı kafana sılah dayamadıysa nebılıyım daha baska seyler cok saglam elınde kanıtın yoksa domaını sana gerı vermezler
    Elimde skybe konuşmları ve r10 konusu var bana göndermesi gereken parayı göndermedi bu yeterli kanıt değilmidir.
  • 26-05-2013, 02:18:49
    #9
    dene ınsallah olumlu olur