mahkemeye versende ben mahkemede senın haklı cıkıcanı sanmıyorum cunku domaını kendı ıstegınle transfer etmısın ihs de tasıma ıslemı nasıl yapılıyo bılmıyorumda ısım tescıldekı gıbıyse tel onaylıysa sen pek bısey olcanı sanmıyorum tabıkı kafana sılah dayamadıysa nebılıyım daha baska seyler cok saglam elınde kanıtın yoksa domaını sana gerı vermezler