• 24-05-2013, 13:29:43
    #1
    SATILDI İBARESİNE ALDANMAYIN SATILMADI

    Site adresi : itiraf ve dedikodu sitesi
    Sitenin aylık getirisi: Reklam Yok
    Sitenin açılış tarihi: Nisan 2013
    Kategori, sitenin içeriği nedir: İtiraf ve Dedikodu Sitesi
    Günlük hit sayısı, kaynak link: Sitenin Üstüne Düşemedim İlgilenemiyorum
    Site Analizi İçin Tıklayın : ANALİZ
    Domainin yaşı ve Pagerank değeri: 2 Aylık
    Hosting dahil midir: değil ( 1 Ay idare edilir )
    Domain Dahil midir : Evet Dahildir.
    Banlı olduğu sponsor var mı:yok
    Banlı olduğu arama motoru var mı:yok
    Kullanılan yazılımın lisansı satışa dahil mi: Evet Ücretsiz Tasarım
    Yazılım lisans sonlanma zamanı: sınırsız
    Sitenin satışında herhangi hukuki bir problem var mı, telif hakkı vb..:yok
  • 24-05-2013, 13:36:52
    #2
    satıldı dıye bı ibare yokkı
  • 24-05-2013, 13:41:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    merhaba site adı demo alabilirmiyim aceba
  • 24-05-2013, 13:45:02
    #4
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satıldı dıye bı ibare yokkı
    Bende Çıkıyor



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:45:02 -->-> Daha önceki mesaj 13:43:32 --

    kurbanlik_kedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba site adı demo alabilirmiyim aceba
    Merhaba site adresini eklemeyi unutmuşum. Şuanda konuya ekledim site adresi yazan kısımda mevcut
  • 24-05-2013, 13:45:40
    #5
    bduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Çıkıyor



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:45:02 -->-> Daha önceki mesaj 13:43:32 --



    Merhaba site adresini eklemeyi unutmuşum. Şuanda konuya ekledim site adresi yazan kısımda mevcut

    konu acanlarda gozukuyo sanırım normal bızde ole bı ibare yok
  • 24-05-2013, 13:48:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    özür dilerim baltalamak felan deyil niyetim.
    domain 15 lira
    site yeni açılmış
    kullanılan script değerli arkadaşımız webkarizmaya ait
    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...-ucretsiz.html
    40 tl neden istiyorsunuz.
    özür dilerim baltalamak deyil amacım.
  • 24-05-2013, 13:54:19
    #7
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu acanlarda gozukuyo sanırım normal bızde ole bı ibare yok
    O Şekilde de olabilir. Yine biz satılmadı diye açıklamamızı yapalımda işi garantiye alalım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:54:19 -->-> Daha önceki mesaj 13:48:33 --

    kurbanlik_kedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özür dilerim baltalamak felan deyil niyetim.
    domain 15 lira
    site yeni açılmış
    kullanılan script değerli arkadaşımız webkarizmaya ait
    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...-ucretsiz.html
    40 tl neden istiyorsunuz.
    özür dilerim baltalamak deyil amacım.
    İstediğiniz Gibi istediğiniz şeyleri sormakta özgürsünüz bende buna normal bir şekilde cevap vermek zorundayım

    Şimdi şöyle bir yeni siteler kategorisinde satışları gezerseniz 1 aylık sitelere 300 lira 200 lira 100 lira gibi fiyatlar biçilmiştir. siz o kişilere sorsanız istediğim fiyata koyarım senimi ilgilendirir diyecek yanlışmıyım.

    Acıklamamda zaten dikkat ederseniz. Ücretsiz tasarım diye yazıyor , temanın bana ait olduğunuda iddaa etmiyorum
    Sonuçta hazır bir site satıyorum. uğraşmak istemeyen hazır hemen kullanmak isteyenlerin alabileceği site. 2 aylık bir site isteyenler hafiften rahatca seoyla biryerelere getirebilir. Seodan fazla anlamam iyi bir hevesle kurdum sonra işler nedeniyle satma kararı aldım belirlediğim fiyatta 40 TL'dir. Umarım Açıklayıcı olmuştur.
  • 24-05-2013, 14:01:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Şekilde de olabilir. Yine biz satılmadı diye açıklamamızı yapalımda işi garantiye alalım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:54:19 -->-> Daha önceki mesaj 13:48:33 --



    İstediğiniz Gibi istediğiniz şeyleri sormakta özgürsünüz bende buna normal bir şekilde cevap vermek zorundayım

    Şimdi şöyle bir yeni siteler kategorisinde satışları gezerseniz 1 aylık sitelere 300 lira 200 lira 100 lira gibi fiyatlar biçilmiştir. siz o kişilere sorsanız istediğim fiyata koyarım senimi ilgilendirir diyecek yanlışmıyım.

    Acıklamamda zaten dikkat ederseniz. Ücretsiz tasarım diye yazıyor , temanın bana ait olduğunuda iddaa etmiyorum
    Sonuçta hazır bir site satıyorum. uğraşmak istemeyen hazır hemen kullanmak isteyenlerin alabileceği site. 2 aylık bir site isteyenler hafiften rahatca seoyla biryerelere getirebilir. Seodan fazla anlamam iyi bir hevesle kurdum sonra işler nedeniyle satma kararı aldım belirlediğim fiyatta 40 TL'dir. Umarım Açıklayıcı olmuştur.
    fikir edindim teşekkürler. iyi satışlar. başta dediğim gibi baltalamak deyil amacım yanlış algılamayın forum sitesi ve gördüklerimizi vurguluyoruz. ki gözden kaçıran arkadaşlar da görsün diye kolay gelsin hocam.
  • 24-05-2013, 14:05:44
    #9
    kurbanlik_kedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fikir edindim teşekkürler. iyi satışlar. başta dediğim gibi baltalamak deyil amacım yanlış algılamayın forum sitesi ve gördüklerimizi vurguluyoruz. ki gözden kaçıran arkadaşlar da görsün diye kolay gelsin hocam.
    Sıkıntı yok hocam , Beyaz eşya satan bir dükkana gittiğinde atıyorum Led Tv özelliklerini sorduğunda yada kafandaki soruları sorduğunda sana özellikleri v.s. gibi bilgileri sana nasıl söylerse bizde burada bir satış yapıyoruz alıcı - satıcı ilişkisinde merak edilen herşey sorulur söylenir o yüzden sıkıntı yok