konu acanlarda gozukuyo sanırım normal bızde ole bı ibare yok
O Şekilde de olabilir. Yine biz satılmadı diye açıklamamızı yapalımda işi garantiye alalım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:54:19 -->-> Daha önceki mesaj 13:48:33 --
İstediğiniz Gibi istediğiniz şeyleri sormakta özgürsünüz bende buna normal bir şekilde cevap vermek zorundayım
Şimdi şöyle bir yeni siteler kategorisinde satışları gezerseniz 1 aylık sitelere 300 lira 200 lira 100 lira gibi fiyatlar biçilmiştir. siz o kişilere sorsanız istediğim fiyata koyarım senimi ilgilendirir diyecek yanlışmıyım.
Acıklamamda zaten dikkat ederseniz. Ücretsiz tasarım diye yazıyor , temanın bana ait olduğunuda iddaa etmiyorum
Sonuçta hazır bir site satıyorum. uğraşmak istemeyen hazır hemen kullanmak isteyenlerin alabileceği site. 2 aylık bir site isteyenler hafiften rahatca seoyla biryerelere getirebilir. Seodan fazla anlamam iyi bir hevesle kurdum sonra işler nedeniyle satma kararı aldım belirlediğim fiyatta 40 TL'dir. Umarım Açıklayıcı olmuştur.