BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu acanlarda gozukuyo sanırım normal bızde ole bı ibare yok
O Şekilde de olabilir. Yine biz satılmadı diye açıklamamızı yapalımda işi garantiye alalım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:54:19 -->-> Daha önceki mesaj 13:48:33 --

kurbanlik_kedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özür dilerim baltalamak felan deyil niyetim.
domain 15 lira
site yeni açılmış
kullanılan script değerli arkadaşımız webkarizmaya ait
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...-ucretsiz.html
40 tl neden istiyorsunuz.
özür dilerim baltalamak deyil amacım.
İstediğiniz Gibi istediğiniz şeyleri sormakta özgürsünüz bende buna normal bir şekilde cevap vermek zorundayım

Şimdi şöyle bir yeni siteler kategorisinde satışları gezerseniz 1 aylık sitelere 300 lira 200 lira 100 lira gibi fiyatlar biçilmiştir. siz o kişilere sorsanız istediğim fiyata koyarım senimi ilgilendirir diyecek yanlışmıyım.

Acıklamamda zaten dikkat ederseniz. Ücretsiz tasarım diye yazıyor , temanın bana ait olduğunuda iddaa etmiyorum
Sonuçta hazır bir site satıyorum. uğraşmak istemeyen hazır hemen kullanmak isteyenlerin alabileceği site. 2 aylık bir site isteyenler hafiften rahatca seoyla biryerelere getirebilir. Seodan fazla anlamam iyi bir hevesle kurdum sonra işler nedeniyle satma kararı aldım belirlediğim fiyatta 40 TL'dir. Umarım Açıklayıcı olmuştur.