• 02-05-2013, 18:43:38
    #1
    Merhaba,

    Yetişkin içerikli sitelere yöneliktir. Her hafta Pazartesi günleri ödeme günüdür, Cuma gününe kadar olan hak edişler ödenecektir. Misli hesapları olan kişilere Cumartesi ve Pazar günleri yapılacaktır ödemeleri. Herhangi bir kesinti yoktur, gönderdiğiniz üyelerin dönüşüne göre ekstra sürpriz bonus ödemeler gönderilecektir. Ödeme alt limiti 20 TL'dir. 20 TL üzeri tüm hak edişler Pazartesi günü öğleden önce ödenecektir.

    Arada ödeme isteyenler olursa elimizden geldiğince yardımcı olacağız.




    Üye başı 0,25 KRS - Limit yoktur.


    Reklam türleri;

    Popup, Splash ve farklı boyutlardaki bannerleri panelden temin edebilirsiniz.


    Yayıncı kayıt formu: KAYIT FORMU

    Not:
    1- Sistem yeni olduğu için hatalar çıkabilir, PM attığınız an ilgeniriz. Sayımlarda herhangi bir sorun yoktur.
    2- Kayıt olan üyelere anında mail gitmektedir. Bu mailler sonucu geçersiz üyelikler kazancınızdan düşülecek ve silinenler kısmında bu adresleri görebileceksiniz. Dilerseniz kendinizde mail gönderip kontrol edebilirsiniz.
    3- Kayıt sayfası farklı bir sayfadır. 4 adet form bulunmaktadır. Mail, rumuz, şifre, il. Kullanıcının kayıt olması 1dk dahi sürmez.

    İyi çalışmalar.
  • 02-05-2013, 18:47:32
    #2
    teşvik var mı hocam?
  • 03-05-2013, 01:35:32
    #3
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşvik var mı hocam?
    Bonus kazançlarla teşvik olacak.

    Her akşam 50 TL kazanç sağlayanların ödemesi aynı saatte MİSLİ hesapları var ise Misli hesaplarına yapılacak, misli hesabı olmayanların ödemesi sabah eft yapılabilir saatler içerisinde yapılacaktır.
  • 03-05-2013, 05:05:01
    #4
    karaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bonus kazançlarla teşvik olacak.
    Arkadaşın sorduğu teşvik o değil.
    Bu tür sistemlerde teşvik diye, misal senin verdiğin 25 kuruşun 10 kuruşunu başkalarına vererek üye olmasını sağlamaya denir. Bu fake üyelik gibi bişey olduğundan senin işine pek yaramaz.
  • 03-05-2013, 10:28:56
    #5
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın sorduğu teşvik o değil.
    Bu tür sistemlerde teşvik diye, misal senin verdiğin 25 kuruşun 10 kuruşunu başkalarına vererek üye olmasını sağlamaya denir. Bu fake üyelik gibi bişey olduğundan senin işine pek yaramaz.
    Biz arkadaşa tam olarak ne istediğini sorduk. Ezbere konuşmadık, sırf laf olsun diye. Kast ettiği teşvik yazdığım şekildeymiş. Bu durumda nasıl fake üyelik oluyor anlamış değilim. Konu dışına çıkar mısın!
  • 03-05-2013, 10:39:45
    #6
    karaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz arkadaşa tam olarak ne istediğini sorduk. Ezbere konuşmadık, sırf laf olsun diye. Kast ettiği teşvik yazdığım şekildeymiş. Bu durumda nasıl fake üyelik oluyor anlamış değilim. Konu dışına çıkar mısın!
    sakin,


    hayırlı ugurlu olsun, sistem için beklemedeyim.
  • 03-05-2013, 13:06:18
    #7
    arkadaşla yaklaşık 2 aydır çalışıyoruz ödemelerde bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yeni sistem hayırlı uğurlu olsun ...
  • 03-05-2013, 19:09:45
    #8
    karaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz arkadaşa tam olarak ne istediğini sorduk. Ezbere konuşmadık, sırf laf olsun diye. Kast ettiği teşvik yazdığım şekildeymiş. Bu durumda nasıl fake üyelik oluyor anlamış değilim. Konu dışına çıkar mısın!
    Dünyada incent diye bir oldu var, sana bilmediğin bir konuda bilgi vermek için yazmıştım ama anlaşılan yanlış yapmışım

    Fake make doldur gitsin hacı zaten beleş denilebilecek bir rakama üye kazanıyorsun, o fiyatlara adwords reklamı bile veremezsin, haydi kolay gele
  • 03-05-2013, 19:31:18
    #9
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyada incent diye bir oldu var, sana bilmediğin bir konuda bilgi vermek için yazmıştım ama anlaşılan yanlış yapmışım

    Fake make doldur gitsin hacı zaten beleş denilebilecek bir rakama üye kazanıyorsun, o fiyatlara adwords reklamı bile veremezsin, haydi kolay gele

    Konu kirletmede üstünüze yoktur. Ben arkadaşa sordum teşvik kastın nedir diye, cevabimi aldim sonra cevapladım. Gelip ezbere konuşmadım. Evet 0,25krs üye alırız daha aşağıya alanlar var. İşine gelmiyorsa çalışmazsın.

    chelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşla yaklaşık 2 aydır çalışıyoruz ödemelerde bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yeni sistem hayırlı uğurlu olsun ...
    Teşekkürler kardeşim.