Dünyada incent diye bir oldu var, sana bilmediğin bir konuda bilgi vermek için yazmıştım ama anlaşılan yanlış yapmışım
Fake make doldur gitsin hacı zaten beleş denilebilecek bir rakama üye kazanıyorsun, o fiyatlara adwords reklamı bile veremezsin, haydi kolay gele
Konu kirletmede üstünüze yoktur. Ben arkadaşa sordum teşvik kastın nedir diye, cevabimi aldim sonra cevapladım. Gelip ezbere konuşmadım. Evet 0,25krs üye alırız daha aşağıya alanlar var. İşine gelmiyorsa çalışmazsın.
arkadaşla yaklaşık 2 aydır çalışıyoruz ödemelerde bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yeni sistem hayırlı uğurlu olsun ...
Teşekkürler kardeşim.