Banka hesabı için banka tavsiyesi arıyorum.
7
●115
- 01-05-2013, 22:06:00Hiçbir işlem için para almayan (eft,havale...) tek banka.. Kuveyttürkü öneriyorum 2008 den beri kullanıyorum aşırı memnunum. Gerek mobil şubesinin kullanışlığı, gerekse müşteri hizmetlerine kolay ulaşabilmem... Kısacası KuveyttürkPsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2013, 22:11:10Üyeliği durdurulduŞu kuveyttürk'e gidip bi banka hesabı açamadım hala...Dedefon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç karşılaşamadım hala bu bankayla, methini çok duydum ama göremedim bi türlü
Ben 2008'den beri işbank kullanıyorum, öğrenci kimliğimle açmıştım yıllardır tek kuruş paramı almadılar.
Ziraat Bankası da aynı şekilde (öğrenci hesabı olunca para kesmiyorlar
)
- 01-05-2013, 22:16:03Öğrenci belgesiyle açtığım iş bankası hesabım mevcut zaten. Enpara için yarım saat kadar önce başvurdum. Başka işime yarayan banka varsa ordanda açabilirim. O yüzden açtım bu konuyuda.Dedefon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef kuveyttürk burada bulunmuyor
- 01-05-2013, 22:23:03Çok yakınımda bir atm side mevcut. Düşünüyorum. Öneri için teşekkürler.Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
