Hiçbir işlem için para almayan (eft,havale...) tek banka.. Kuveyttürkü öneriyorum 2008 den beri kullanıyorum aşırı memnunum. Gerek mobil şubesinin kullanışlığı, gerekse müşteri hizmetlerine kolay ulaşabilmem... Kısacası Kuveyttürk
Şu kuveyttürk'e gidip bi banka hesabı açamadım hala...
Hiç karşılaşamadım hala bu bankayla, methini çok duydum ama göremedim bi türlü
Ben 2008'den beri işbank kullanıyorum, öğrenci kimliğimle açmıştım yıllardır tek kuruş paramı almadılar.
Ziraat Bankası da aynı şekilde (öğrenci hesabı olunca para kesmiyorlar

)