SORUN DÜZELTİLMİŞTİR.
Görmedim ) ancak sunucuda problemler oluşmayta başladı. ilk önce sunucuya SSH den baglanıyordum ancak sitelerin hiçbirine girmiyordu. 1 gb ek Ram aldım sorun düzeldi. daha sonra siteler yine kesildi kaynak tüketimine baktıgımda bir problem yoktu o kadar ticket açtım ancak bana dedikleri tek şey DESTEK PAKETİ ALIN. Ben sitelerime giremiyorum diyorum adamlar SSH den baglanılıyor sunucuda problem yok deyip duruyolar.
Şimdi aynı şekilde sitelerimin hiçbirine giremiyorum plesk panel dahil.
Arkadaşlar ne yapmam gerekli lütfen yardım edin. Sunucu Aldığım şirketin tek dediği şey destek paketi alın. ben artık almaktan bıktım. bilerekte yapıyo olabilirler.
SSH Den bir Görüntü