• 27-04-2013, 04:49:32
    #19
    nişanlıya ev yok öğrenciye ev yok ama or... ya ev çok bu ülkede. hayırlısı bence iş o noktaya gelsin bulursunuz.
  • 27-04-2013, 15:05:27
    #20
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Şehre göre değişir.
  • 27-04-2013, 15:29:52
    #21
    Mahalleye göre bile değişir. Ama Giresun'da da insanlar pek incelemiyor artık. Kirayı zamanında ödemek yeterli millet için
  • 27-04-2013, 17:53:30
    #22
    Trabzonda böyle bi durumda adamın topuğuna sıkarlar valla )
  • 27-04-2013, 18:30:38
    #23
    Üni 4. sınıf öğrencisiyim. Allah'ın izniyle bir aksilik çıkmazsa 1 ay sonra mezunum. Çıktığım evi ise 3-4 saat önce 2 öğrenci kiraladı şimdiden. Bir kız bir erkek yani sevgililer kalacak evde. Ev sahibi ilgilenmiyor, bütün yetkileri emlakçıya vermiş emlakçı ilgileniyor herşeyle. Emlakçıda böyle böyle kalacağız, kız ailem biliyor dedi. Emlakçı da sorun çıkmasın falan dedi, sonuç olarak ev kiraya verildi onlara.
  • 27-04-2013, 18:35:43
    #24
    Arkadaşların dedıgı gibi ev sahıbıne bağlı bir olay ama kafan rahat olsun diyorsan gel bursaya büyük ihtimal görüklede kalırsın hiç bir sıkıntı yaşamazsın kiralar 300den başlıyor 500 arasi değişiyor ( 1+1 2+1 vs merkeze yakınsa pahalı uzaksa ucuz oluyor) Ben kız arkaşımda kalıyordum kimse birşey demiyordu
  • 27-04-2013, 19:01:34
    #25
    Şehir önemli. Ama bir şehrin her bölgesi de aynı kafa olmuyor.
  • 27-04-2013, 19:43:27
    #26
    Malesef hala o geri kafalı zihniyet bulunuyor eve kız arkadaş gelmiyecek diyen ev sahipleri bile çıkabiliyor. Onlara tek cevabın sana ne gavat kızını evemi atıyoruzda karışıyorsun olmalı...
  • 27-04-2013, 21:27:55
    #27
    Eskişehirde problem olacağını sanmam .Bizim binada oturan normal insan yok herkes öğrenci mesela