Üniversitede nişanlımız ile aynı evde kalmak?
50
●3.853
- 27-04-2013, 15:29:52Mahalleye göre bile değişir. Ama Giresun'da da insanlar pek incelemiyor artık. Kirayı zamanında ödemek yeterli millet için
- 27-04-2013, 18:30:38Üni 4. sınıf öğrencisiyim. Allah'ın izniyle bir aksilik çıkmazsa 1 ay sonra mezunum. Çıktığım evi ise 3-4 saat önce 2 öğrenci kiraladı şimdiden. Bir kız bir erkek yani sevgililer kalacak evde. Ev sahibi ilgilenmiyor, bütün yetkileri emlakçıya vermiş emlakçı ilgileniyor herşeyle. Emlakçıda böyle böyle kalacağız, kız ailem biliyor dedi. Emlakçı da sorun çıkmasın falan dedi, sonuç olarak ev kiraya verildi onlara.
- 27-04-2013, 18:35:43Arkadaşların dedıgı gibi ev sahıbıne bağlı bir olay ama kafan rahat olsun diyorsan gel bursaya büyük ihtimal görüklede kalırsın hiç bir sıkıntı yaşamazsın kiralar 300den başlıyor 500 arasi değişiyor ( 1+1 2+1 vs merkeze yakınsa pahalı uzaksa ucuz oluyor) Ben kız arkaşımda kalıyordum kimse birşey demiyordu