Üni 4. sınıf öğrencisiyim. Allah'ın izniyle bir aksilik çıkmazsa 1 ay sonra mezunum. Çıktığım evi ise 3-4 saat önce 2 öğrenci kiraladı şimdiden. Bir kız bir erkek yani sevgililer kalacak evde. Ev sahibi ilgilenmiyor, bütün yetkileri emlakçıya vermiş emlakçı ilgileniyor herşeyle. Emlakçıda böyle böyle kalacağız, kız ailem biliyor dedi. Emlakçı da sorun çıkmasın falan dedi, sonuç olarak ev kiraya verildi onlara.