• 08-04-2013, 10:07:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar...
    Birçoğumuz jdownloader kullanıyordur...
    Sunucu da 1 gb hattan en iyi hızı almak için
    jdownloader ayarlarını nasıl yapmamız gerekir.?
    (özellikle alt köşedeki max bağlantı ve max indirme bölümünü)
    Deneyimleyen arkadaşlar paylaşırsa birçoğumuza faydası olacaktır...
  • 08-04-2013, 10:17:24
    #2
    max bağlantıyı elleme, max indirme sayısını 3-4 yapsan zaten yeterli olur
  • 08-04-2013, 13:25:53
    #3
    vadaaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    max bağlantıyı elleme, max indirme sayısını 3-4 yapsan zaten yeterli olur
    Elleme derken hocam.?Oraları baya bi değiştirdim.İlk durumunu hatırlamıyorum ki...
  • 08-04-2013, 13:47:14
    #4
    JD kurulduktan sonraki ilk ayarlari 5 (max baglanti), 2 (max indirme) dir. Bu sekilde deneyin ve tam hiz alamiyorsaniz 10'a 4 olarak degistirin.

    Bu arada IDM her hali ile JD'den hizlidir (en azindan benim icin oyle). Rapidshare'den indiriyorsunuz sanirim, ben IDM ile baglanti sayisini 1 e indirip 4 dosya ayni anda indirme ile 100 mb/saniye rahat goruyordum. Baglanti sayisini 1'e indirirseniz IDM'de, dosyalari birlestirirken de serverinizi kasmayacaktir.
  • 17-04-2013, 05:56:48
    #5
    Ordaki rakamlar ne kadar artarsa hardiski o kadar çok kullanıyor buda sistemi yoruyor bende 3-2 ayarlı.Idm yle jdownloaderı bizzat test ettim idm de bağlantı sayısı 1 e inince ne kadar dosya açılırsa açılsın jdownloaderda tek dosyayı indirdiğim hızı vermiyor.