JD kurulduktan sonraki ilk ayarlari 5 (max baglanti), 2 (max indirme) dir. Bu sekilde deneyin ve tam hiz alamiyorsaniz 10'a 4 olarak degistirin.

Bu arada IDM her hali ile JD'den hizlidir (en azindan benim icin oyle). Rapidshare'den indiriyorsunuz sanirim, ben IDM ile baglanti sayisini 1 e indirip 4 dosya ayni anda indirme ile 100 mb/saniye rahat goruyordum. Baglanti sayisini 1'e indirirseniz IDM'de, dosyalari birlestirirken de serverinizi kasmayacaktir.