• 27-03-2013, 22:38:17
    #1
    Bildiğim kadarıyla acsess veritabanında show komutu yemiyo autoincrement değerini yani gelecek idyi nasıl aldırabilirim?
  • 27-03-2013, 22:42:18
    #2
    id göre sırala en sonuncusunun idsini al bir fazlası sonra gelecek olandır.
  • 27-03-2013, 23:00:12
    #3
    kayıt silinirse patlıyo bu dediğin hocam aynısını yaptım yalnız kayıt silinme durumunda yalan oluyo