acsess'de autoincrement değerini nasıl alabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
acsess'de autoincrement değerini nasıl alabilirim?
2
●
383
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
acsess'de autoincrement değerini nasıl alabilirim?
27-03-2013, 22:38:17
#1
nekrofil
Bildiğim kadarıyla acsess veritabanında show komutu yemiyo autoincrement değerini yani gelecek idyi nasıl aldırabilirim?
27-03-2013, 22:42:18
#2
kafilem
id göre sırala en sonuncusunun idsini al bir fazlası sonra gelecek olandır.
27-03-2013, 23:00:12
#3
nekrofil
kayıt silinirse patlıyo bu dediğin hocam aynısını yaptım yalnız kayıt silinme durumunda yalan oluyo
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler