Konu
acsess'de autoincrement değerini nasıl alabilirim?
27-03-2013, 22:38:17
#1
nekrofil
Bildiğim kadarıyla acsess veritabanında show komutu yemiyo autoincrement değerini yani gelecek idyi nasıl aldırabilirim?