Motorola Atrix Kullananlar Bakabilir mi?
10
●1.449
- 16-03-2013, 11:36:49açılmış derken neyi kastediyorsunuz?
ben kullanıyorum ve oldukça memnunum.... - 16-03-2013, 16:07:03Hepsiburada yada diger sitelere bakin.kesinlikle atrix.piyasada bitmek uzere.
- 17-03-2013, 14:54:41Galaxy s3 mini ile kıyaslaması şu şekilde ;
http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kars...axy-S-III-mini
s3 mini yerine tercih edilebilir mi? - 17-03-2013, 15:01:26elbette tercih edilir.
neredeyse aynı özellikler;arada 300 lira fark var.
http://www.akakce.com/cep-telefonu/e...ti,731602.html
Beyler şöyle bir şey desem LG Optimus L7 mi Atrix mi?