• 16-03-2013, 10:57:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar motorola atrix almaya karar verdim fiyatı ve özellikleri bakımından baya uygun buldum. Fakat telefon sorunlu, açılmış telefonları tekrar piyasaya soktuklarına dair bir söylenti var bu doğru mudur?
  • 16-03-2013, 11:36:49
    #2
    açılmış derken neyi kastediyorsunuz?

    ben kullanıyorum ve oldukça memnunum....
  • 16-03-2013, 11:52:04
    #3
    hocam bi söylenti var avrupada tamir görmüş telefonları türkiyede sıfır diye piyasaya sürdüler diye de. Ben de almak istiyorum aklıma yattı gidiyorum şimdi telefoncuya kamera performans olarak genel yorumumuzu alabilir miyim rica etsem
  • 16-03-2013, 13:00:06
    #4
    Alali 5 ay oldu o zamanda vardi oyle soylentiler. Aldim mutluyum kesinlikle tavsiyemdir. Jelly Bean kurdum gercekten cok kullanisli.

    Sent from my MB860 using Tapatalk 2
  • 16-03-2013, 16:05:45
    #5
    Aradım taradım telefoncularda yok Beyler şöyle bir şey desem LG Optimus L7 mi Atrix mi?
  • 16-03-2013, 16:07:03
    #6
    Hepsiburada yada diger sitelere bakin.kesinlikle atrix.piyasada bitmek uzere.
  • 17-03-2013, 14:49:24
    #7
    Bende kullanıyorum kesinlikle Atrix al derim. Bu fiyata daha iyisini bulamazsın bence
  • 17-03-2013, 14:54:41
    #8
    Galaxy s3 mini ile kıyaslaması şu şekilde ;
    http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kars...axy-S-III-mini

    s3 mini yerine tercih edilebilir mi?
  • 17-03-2013, 15:01:26
    #9
    elbette tercih edilir.

    neredeyse aynı özellikler;arada 300 lira fark var.

    http://www.akakce.com/cep-telefonu/e...ti,731602.html