Konu
Motorola Atrix Kullananlar Bakabilir mi?
16-03-2013, 13:00:06
#4
BotBeta
Alali 5 ay oldu o zamanda vardi oyle soylentiler. Aldim mutluyum kesinlikle tavsiyemdir. Jelly Bean kurdum gercekten cok kullanisli.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2