150 Kişilik yurttayız, daha önce net mahvolmuştu, dün servis gelmiş yapmış yine, bi tane .......... netimizi mahvediyor yurt olarak, modeme bişey yapıyor sanırım, şifreyi değiştirmişti daha önce, yine aynı şeyi yapmış, modeme karışmadan yapıyor ne yapıyorsa, bilgisayarı üzerinden yapıyor, kat3daire1'e bağlanıyorduk çok da iyiydi de şimdi aşağıdaki gibi çarpı işareti var, diğerlerine de bağlanamıyoruz, şu an kendi telefonumu modem yaptım ondan bağlanıyorum ki fatura patlayacak bana artık bu ay biliyorum,
bunun çaresi nedir, nasıl yakalıcaz biz bu ....... kişiyi ? yurtdışı ip ile mi ne yapıyormuş sanırım tam bilmiyoruz, kim olduğunu bilsek bütün yurt ne yapacağını çok iyi biliyor da kim olduğunu da çözemiyoruz, lütfen yardım edin, nasıl çözücez bu sorunu ?