webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılacak şey aslıda belli. Yurtta kullanılan bütün cihazların MAC adresleri alınacak ve Acces Pointlere girilecek ayrıca arayüz şifresi kesinlikle default kalmaması lazım.
öyle yapılırsa MAC adreslerinin girilmediği acces pointlere girilemez mi ? ve başka acces pointlerin şifreleri değiştirilemez mi ? müdahale edilemez mi ?