• 07-03-2013, 15:27:59
    #1
    konu kilit
  • 10-03-2013, 19:52:12
    #2
    Satış günceldir
  • 10-03-2013, 20:59:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    RackleSS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.bu telefonların çok satıldığını görünce bende bu işe girmeye karar verdim ve doğubankta toptancısıyla anlaştık.

    Sitede kenanagkurt arkadaşımızın sattığı telefonun aynısı direk o konudan özelliklerine bakabilirsiniz.

    Telefonun ağırlığı dahi aynı olmak üzere dışarıdan hiçbir farkı yoktur.

    İçinde andorid yüklüdür ve şarjı normal androidler kadardır.


    Dikkat edilmesi gereken nokta kenan arkadaşımın satışını baltalamamak için tekli satış yapmayacağım. En az 2 telefon satışı yapacağım.tekli almak isteyenler ondan alsınlar lütfen.


    2-5 arası 450 tl

    5-10 arası 435 tl

    10 ve üzerine 420 tl

    Ayrıyetten Türkiye de ilk olarak bu telefonun yedek parça satışını ve tamirinide yapmaya başlayacağız.

    Ekran 100 tl

    Arka kapak 40 tl

    Ve yine ikramımız olarak;

    İphone 5 flipcover kapak

    1-10 tane arası 15 tl

    10 ve üzerine 10 tl.


    Arkadaşlar isteyene yüzde 18 kdv eklenerek fatura kesilebilir.kaçak satış değil aracılık yapıyorum.şu anlık sermayem kısıtlı olduğundan önce ödeme sonra kargo düşünüyorum.

    Sahibinden veya sanalpazarda komisyon ekleyerek satış açılabilir.

    Geri iadesi ancak hiçbir jelatini sökülmeden 2 gün içinde yapılmalıdır.sonuçta çin malı telefondur.kullanılmasına bağlı olarak 2 yılda gider 2 günde.


    Referansım profilimdeki yüksek satışlı alışverişler ve moderatör gibi kimselerle alışverişlerimib sorunsuz olmasıdır.istediğiniz kişiye pm atarak hakkımda bilgi alabilirsiniz.
    Örnek gösterdiğiniz arkadaş 280 liraya satıyor, Siz 430 liradan satıyorsunuz! Toptancınızı değiştirmenizi öneririm..
  • 10-03-2013, 21:05:19
    #4
    Kurumsal Backlink SEO
    Fiyat Olayında Sıkıntı mı Var , Yoksa Benim Kafa mı Basmadı :S
  • 10-03-2013, 22:13:06
    #5
    Sıkıntı yok fiyatta. Sanırım yanlış anlaşılma olmuş.

    Replika iphne 5 bu arkadaşlar.
  • 10-03-2013, 22:32:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    iphone kaç olduğunu yazmamışsın.
    resim yok.
    video yok.
    teknik bilgiler yok.
    başka bir satıcı arkadaşın konusunu referans göstermişsin ( ne kadar mantıklı)
    ayrıca replika ürüne fatura kesmekte neyin nesi ? bu ürünler resmi kayıtlı olarak mı giriş yapıyor ülkeye ?
  • 10-03-2013, 22:35:30
    #7
    İphone kaç olduğunu yazmamışım doğru.

    Başka arkadaşın konusunu örnek gösterdim.çünkü aynısı. Şimdi bu benim satışları düşürür onunkini artırır mı tabiki evet.o zaman dert etmeyin acelemiz yok

    Faturayı tabiki telefon olarak kesmeyeceğiz
  • 25-03-2013, 21:38:14
    #8
    hayırlı satışlar hocam
  • 25-03-2013, 21:46:46
    #9
    Tesekkurler