iphone kaç olduğunu yazmamışsın.
resim yok.
video yok.
teknik bilgiler yok.
başka bir satıcı arkadaşın konusunu referans göstermişsin ( ne kadar mantıklı)
ayrıca replika ürüne fatura kesmekte neyin nesi ? bu ürünler resmi kayıtlı olarak mı giriş yapıyor ülkeye ?