• 25-02-2013, 22:41:34
    #1
    Facebook bir hata bildirdi. Hata mühendislik ekibimize rapor edilmiştir. Bu, geçici bir sorun olabilir, lütfen tekrar dene. hatası alıp duruyorum. sizce neden böyle bir hata veriyor? İlk zamanlar çalışıyordu.
  • 25-03-2013, 00:59:38
    #2
    Hala bulabilmiş değilim. Yeni bir twitter hesabı açıp denedim . Bağlayabiliyorum. Eski twitter hesabımla bağlayamıyorum nedense
  • 17-04-2014, 14:07:50
    #3
    Bende bağlamıyorum bu sorunu nasıl çözebiliriz acaba