Facebook bir hata bildirdi. Hata mühendislik ekibimize rapor edilmiştir. Bu, geçici bir sorun olabilir, lütfen tekrar dene. hatası alıp duruyorum. sizce neden böyle bir hata veriyor? İlk zamanlar çalışıyordu.