• 10-02-2013, 15:33:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, daha önce wmaracında yazdırıyordum makaleleri sürekli, birde r10'daki arkadaşlarımı deneyim dedim.
    Şimdilik deneme amaçlı 5 adet makale yazdıracağım, daha sonra sürekli çalışabiliriz..

    Alınacak Makale Sayısı: 5
    İstenilen Makale Konuları: PM İle konuları vereceğim
    Makalelerin Kelime Sayısı: 100-150 kelime.
    Ödeme Yöntemleri: Paypal
    Makale Teslimat Åžekli: Word,
    Makale Teslimat Süresi: Makaleler gün içerisinde teslim edilmeli.
    Ek Notlar: Makalelerde anahtar kelime oranına dikkat ediniz, İmla kurallarına dikkat ediniz, ben makaleleri hit amaçlı yazdıracağım için önem verilmesi lazım..
    100 kelime 1TL olarak, 150 kelime 1.5TL olarak çalışacağım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:33:22 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:36 --

    Koskoca r10nda 5 makale yazacak arkadaş çıkmadığı için, konu iptal...
  • 10-02-2013, 16:02:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Siz daha konuyu açarken millet cevap yazsın istiyorsunuz sanırım 1.5 saatte konu mu kapanırmış Koskoca R10 işte... Ne hallere düştük, ne rezil insanlarız biz; yakın bizi
  • 10-02-2013, 16:05:56
    #3
    Bir sürü konu var burada belki 10 tane. Yeni konu açacağınıza mevcut makaleci arkadaşların konularına yazsaydınız 5 taneyi 20 dakika da teslim alırdınız. Fakat illa konu açılacak demi alın size sonuç, kimseyi bulamazsınız.
  • 10-02-2013, 16:50:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yazarcizer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz daha konuyu açarken millet cevap yazsın istiyorsunuz sanırım 1.5 saatte konu mu kapanırmış Koskoca R10 işte... Ne hallere düştük, ne rezil insanlarız biz; yakın bizi

    doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sürü konu var burada belki 10 tane. Yeni konu açacağınıza mevcut makaleci arkadaşların konularına yazsaydınız 5 taneyi 20 dakika da teslim alırdınız. Fakat illa konu açılacak demi alın size sonuç, kimseyi bulamazsınız.

    Diğer konulara baktım, çok kişi sipariş verdirmiştir diye düşündüm, yetişmez diye.
    O yüzden konu açtım ancak wmaracında siparişi verdim, teşekkürler ilginiz için.