yazarcizer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz daha konuyu açarken millet cevap yazsın istiyorsunuz sanırım 1.5 saatte konu mu kapanırmış Koskoca R10 işte... Ne hallere düştük, ne rezil insanlarız biz; yakın bizi

doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sürü konu var burada belki 10 tane. Yeni konu açacağınıza mevcut makaleci arkadaşların konularına yazsaydınız 5 taneyi 20 dakika da teslim alırdınız. Fakat illa konu açılacak demi alın size sonuç, kimseyi bulamazsınız.

Diğer konulara baktım, çok kişi sipariş verdirmiştir diye düşündüm, yetişmez diye.
O yüzden konu açtım ancak wmaracında siparişi verdim, teşekkürler ilginiz için.