• 08-02-2013, 15:18:57
    #1
    16 GB'lık iPhone 5'ler BİM'lerde 1.950 TL'ye satılacak ama kredi kartına taksit yok.

    http://pcextra.com.tr/haber/2013/02/...950-tl-olacak/
  • 08-02-2013, 16:11:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abarttılar iyice, gerçek mi bu haber
  • 08-02-2013, 16:19:02
    #3
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abarttılar iyice, gerçek mi bu haber
    evet gerçek. fiyatı da gerçek. bugün bizim ordaki bim'de vardı bu poster.
  • 08-02-2013, 21:44:43
    #4
    Gerçek Olması Önemli Değil Arkadaşlar Cihazn Türkiye'ye Hangi Disbritor Tarafından Getirildiğine Ve Garanti Kapsamına Bakın Önemli Olan Budur Genpa Değilse Yaklaşmayın. Diğer Firmalar Garanti Bakımından Yetersiz Ve Gereksiz Olduğu İçin Yurt Dışından Cihaz Getirip Toplu İhracat Şeklinde Satışa Sunmaları Gibi Birşey Bu 1.800 Bile Satabilir Aman Dikkat Paralar Çöpe Gitmesin İphone 5 Üzeriende 6.0.1 Kadar Bir Çok Problem Meydana Geldi Şebeke Sorunu Ses Sorunu Camera Sorunu Genpa Direk Cihaz Değişimi Yapıyor Ancak Diğer Firmaların Bu Kadar Bonkör Davranabileceğine İnancımız Yok Bunu Dikkate Alan Müşterilerimiz Kesinlikle Yanılmayacaktır.
  • 08-02-2013, 21:59:50
    #5
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek Olması Önemli Değil Arkadaşlar Cihazn Türkiye'ye Hangi Disbritor Tarafından Getirildiğine Ve Garanti Kapsamına Bakın Önemli Olan Budur Genpa Değilse Yaklaşmayın. Diğer Firmalar Garanti Bakımından Yetersiz Ve Gereksiz Olduğu İçin Yurt Dışından Cihaz Getirip Toplu İhracat Şeklinde Satışa Sunmaları Gibi Birşey Bu 1.800 Bile Satabilir Aman Dikkat Paralar Çöpe Gitmesin İphone 5 Üzeriende 6.0.1 Kadar Bir Çok Problem Meydana Geldi Şebeke Sorunu Ses Sorunu Camera Sorunu Genpa Direk Cihaz Değişimi Yapıyor Ancak Diğer Firmaların Bu Kadar Bonkör Davranabileceğine İnancımız Yok Bunu Dikkate Alan Müşterilerimiz Kesinlikle Yanılmayacaktır.
    4-5 ayda cihaz değişmek, değişmek ise çok iyi bir iş yapıyorlar. 1, 2...

    Satışta telefon var iken yenilemede niye nasıl yok ?
  • 08-02-2013, 22:10:00
    #6
    Bu Gönderilen Teknik Servis İle Alakalı Bir Durumdur Biz Samsun'dan Trabzon Genpa'ya Göndermekteyiz Ve Canlı Şahit Olarak Tutanakları Şikayet Var'dan Değil Direk Burdan Gösterebilirim 20 İş Günü İçerisinde 2 Adet İphone 5 Ve 1 Adet İPAD DEĞİŞTİRİLEREK Geri Gönderildi Ve Hiç Bir Sıkıntı Yaşanmadı. Siz Genpa'nın Şikayetleri Kadar Birde Diğer Operatorlerin Sattığı Çıkışı Farklı Disbitör Olan Firmaların Şikayetlerini Kontrol Edin Dilerseniz Farkı Göreceksiniz.
  • 09-02-2013, 09:04:45
    #7
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek Olması Önemli Değil Arkadaşlar Cihazn Türkiye'ye Hangi Disbritor Tarafından Getirildiğine Ve Garanti Kapsamına Bakın Önemli Olan Budur Genpa Değilse Yaklaşmayın. Diğer Firmalar Garanti Bakımından Yetersiz Ve Gereksiz Olduğu İçin Yurt Dışından Cihaz Getirip Toplu İhracat Şeklinde Satışa Sunmaları Gibi Birşey Bu 1.800 Bile Satabilir Aman Dikkat Paralar Çöpe Gitmesin İphone 5 Üzeriende 6.0.1 Kadar Bir Çok Problem Meydana Geldi Şebeke Sorunu Ses Sorunu Camera Sorunu Genpa Direk Cihaz Değişimi Yapıyor Ancak Diğer Firmaların Bu Kadar Bonkör Davranabileceğine İnancımız Yok Bunu Dikkate Alan Müşterilerimiz Kesinlikle Yanılmayacaktır.
    Bugün Migros broşürü gördüm habertürk gazetesinde. iPhone 5 1890 tl diyor Migros kart ile alırsan

    Galiba haklısın distribütör konusunda. Index bilgisayar da girdi apple işine. Artık tek etkili ve yetkili bilkom değil. Index ucuz ürün veriyor olabilir. Garantisine kim bakıyor bilemem tabi.
  • 09-02-2013, 09:23:25
    #8
    2 Bin lira peşin para verip o telefonu bimden alanın aklına acırım
  • 09-02-2013, 19:48:57
    #9
    Müşteri Profillerinin Hepsine Saygımız Sonsuz Ancak BİM Veya Migros Böyle Bir Cihazı Bu Fiyata Satıyorsa Turkcell Gibi 38 Milyon Abonesi Olan Bir Firma Neden Farklı Bir Fiyat'a Satıyor Bunu Değerli Müşterilerimiz Bir İrdelerse Eğer Gerçekten Çarpıcı Sonuçlara Varacaklarına İnanıyoruz. Herşey Görüntüdeki Bir İphone 5 Vitrindeki Bir İphone 5 Değildir Böyle Mevlalar Verip Pişman Olup Mutsuz Olmak Müşteriler Tarafından Hoş Karşılanmayacaktır. Bence Her Sektör Kendi İşini Yapması Daha Mantıklıdır Diye Düşünüyorum.