Müşteri Profillerinin Hepsine Saygımız Sonsuz Ancak BİM Veya Migros Böyle Bir Cihazı Bu Fiyata Satıyorsa Turkcell Gibi 38 Milyon Abonesi Olan Bir Firma Neden Farklı Bir Fiyat'a Satıyor Bunu Değerli Müşterilerimiz Bir İrdelerse Eğer Gerçekten Çarpıcı Sonuçlara Varacaklarına İnanıyoruz. Herşey Görüntüdeki Bir İphone 5 Vitrindeki Bir İphone 5 Değildir Böyle Mevlalar Verip Pişman Olup Mutsuz Olmak Müşteriler Tarafından Hoş Karşılanmayacaktır. Bence Her Sektör Kendi İşini Yapması Daha Mantıklıdır Diye Düşünüyorum.