• 05-02-2013, 13:35:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    kendim marka tescil işlemini yapmayı düşünüyorum.
    Türk patent ensitüsüne başvuru yapılması gerekiyormuş.
    Daha önce yapan arkadaşlar nasıl işledigini ve neler yapmam gerektigini söylermi?

    Bildiklerim:
    Kullanılacak ismin o sınıfta kullanılmamış olmalı.
    1 adet logo gerekli

    Diğer bilgiler nedir acaba?
    Nasıl işler durum.

    ilk başvurudaki harc ücreti 150 lira olarak gözüküyor.
    Onaylandıktan sonra 6 ay sonra bir ücret daha yatırılıyor sanırım.
  • 08-02-2013, 16:42:20
    #2
    yardımcı olacak yokmu?