Merhaba arkadaşlar,
kendim marka tescil işlemini yapmayı düşünüyorum.
Türk patent ensitüsüne başvuru yapılması gerekiyormuş.
Daha önce yapan arkadaşlar nasıl işledigini ve neler yapmam gerektigini söylermi?
Bildiklerim:
Kullanılacak ismin o sınıfta kullanılmamış olmalı.
1 adet logo gerekli
Diğer bilgiler nedir acaba?
Nasıl işler durum.
ilk başvurudaki harc ücreti 150 lira olarak gözüküyor.
Onaylandıktan sonra 6 ay sonra bir ücret daha yatırılıyor sanırım.