• 30-01-2013, 00:00:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar bir süre önce aldığım dizüstü bilgisayarımı iphone 3gs cihaz ile takas etmeyi düşünüyorum. Çihaz kutusundadır , garantisi halen devam etmektedir. 1-2 ay kullanılıp kutusuna kaldırıldı. Cihazın özellikleri ve resimleri linkde mevcut.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...0930416/detay/
  • 31-01-2013, 14:32:06
    #2
    Güncel arkadaşlar.
  • 31-01-2013, 14:39:34
    #3
    Bu fiyata bu ürün gitmez hocam. İsterse açılmamış olsun.
  • 31-01-2013, 15:17:48
    #4
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fiyata bu ürün gitmez hocam. İsterse açılmamış olsun.
    Hocam fiyatı temsili yazdım. 3gs ihtiyacım var takas düşünüyorum.
  • 31-01-2013, 15:39:20
    #5
    Anladım hocam .
    Kolay gelsin.