Merhaba arkadaşlar bir süre önce aldığım dizüstü bilgisayarımı iphone 3gs cihaz ile takas etmeyi düşünüyorum. Çihaz kutusundadır , garantisi halen devam etmektedir. 1-2 ay kullanılıp kutusuna kaldırıldı. Cihazın özellikleri ve resimleri linkde mevcut.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...0930416/detay/