Anket Hangi sayaç servisini kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 103
Hangi sayaç servisini kullanıyorsunuz ?
Analytics
%44,66 (46 Oy)
Onlinewebstats
%12,62 (13 Oy)
Sayyac
%29,13 (30 Oy)
Diğer (Lütfen Belirtin)
%32,04 (33 Oy)
  • 24-01-2013, 12:51:37
    #1
    Son zamanlarda çoğu sayaç siteleri doğru düzgün saymıyor hepsi birbirinden farklı sayım yapıyor. Şuan onlinewebstats ve analytics kullanmaktayım fakat genede ikisinin raporları birbirini tutmuyor. Sayyac ise 1-2 saat sonra panele yansıtıyor ve onlinewebstas,analytics sitelerinden daha az sayım yapıyor. onlinewebstats ise googleden gelen çogu aramayı göstermiyor. Yani kullanıcı hangi kelime ile geliyor bilmiyoruz. Kullanıcının gittigi adresi gösteriyor fakat arama sorgusunu göstermiyor yani.

    Daha farklı kullandığınız ve sonuçlarını net görebildiginiz sayaçlar hangileri ?
  • 24-01-2013, 12:54:28
    #2
    say.ac
  • 24-01-2013, 13:03:11
    #3
    say.ac
  • 24-01-2013, 13:06:39
    #4
    say.ac'ı denemedim onuda deneyelim bakalım sonuç ne olacak
  • 24-01-2013, 13:09:32
    #5
    Şöyle bir konu açmıştım. İşinize yarayabilir.
    https://www.r10.net/google-optimizasy...c-hangisi.html
  • 24-01-2013, 13:11:24
    #6
    Ownl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    say.ac'ı denemedim onuda deneyelim bakalım sonuç ne olacak
    dua edicen ne olucak linksiz gizi kullanabiliyorsunuz ücretsz hemde
  • 24-01-2013, 13:15:01
    #7
    sayac güzel yapanın da eline sağlık ama görseli çok tipsiz gibi..
  • 24-01-2013, 13:21:56
    #8
    Gun sonunda net sonuc icin analystic ve Xiti bunlari kullaniyorum xiti'yi tavsiye ederim

    anlik sonuclar icin livestats.fr ve histats.com ikiside super hic kacirmiyor diye bilirim ..

    google dan gelen kelimeleri ve hit gonderen siteleri de incelemek icin onlinewebstat kullaniyorum..
  • 24-01-2013, 13:22:19
    #9
    analytic her alanda tek. üstüne tanımam...