Anket Hangi sayaç servisini kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 103
Hangi sayaç servisini kullanıyorsunuz ?
Analytics
%44,66 (46 Oy)
Onlinewebstats
%12,62 (13 Oy)
Sayyac
%29,13 (30 Oy)
Diğer (Lütfen Belirtin)
%32,04 (33 Oy)
  • 25-01-2013, 02:12:15
    #28
    say.ac ve Yandex Metrica üzerine tanımam ..
  • 25-01-2013, 02:19:14
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webvisor'lu Metrica için fazla popüler değil demişsiniz ama eklemenizde fayda var. Metricayı uzun zamandır kullanıyorum ve gerek performansı, gerek arayüzü ve webvisor özelliğiyle gerçekten çok kullanışlı.

    Ayrıca metrica ile birlikte Analytics'de kullanıyorum. Karşılaştırmalarda çoğu zaman neredeyse aynı sonuçları veriyorlar.

    Ama gün içerisinde Metrica'nın sayaçları listelediği sayfayı kapatmıyorum diyebilirim. Burada neredeyse anlık olarak istatistikleri veriyor görsellerle desteklenmiş şekilde.

    Çok fazla konuşmaya gerek yok, girip birkaç gün denemeli ve son sözü kendiniz söylemelisiniz.
  • 25-01-2013, 07:43:08
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex Metrica iyidir. Onlinewebstats'a fazla güvenmeyin botları da sayıyor.
    Salih nediyorsa o ; ))
  • 25-01-2013, 07:54:20
    #31
    Say.ac kullanıyorum, oldukça pratik ve günlük takip için bence şuan en sade ve en kullanışlı sayaç, tavsiye ederim. Sitelerimi tek bir panel üzerinden takip edebiliyorum, ayrıca sürekli sistemi geliştirmeye çalışıyorlar ve önerileri dikkat alıyorlar. Yandex metricayı da kullanmaya çalışıyorum, webvisor özelliğinin ziyaretçi alışkanlıklarının takibi ve reklam performansını iyileştirmek için çok yararlı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca statcounter da kullandım, bazı sitelerimde kullanmaya devam ediyorum, lazım oldukça sitemdeki reklamlara, bannerlara nerelerden, hangi iplerden tıklandığını ve gelen hitlerin google da kaçınsı sıradan tıklanarak geldiğini gösterme(bunu say.ac da devreye soktu) gibi özellikleri dolayısıyla kullanıyorum, bunlar varken analytics kullanmayı bıraktım
  • 25-01-2013, 07:54:59
    #32
    getclicky candır
  • 25-01-2013, 09:24:50
    #33
    Yandex Metrica üzerine tanımam.
  • 25-01-2013, 09:30:07
    #34
    Selamlar,

    Yandex Metrica,

    Wassup eklentisi
  • 25-01-2013, 10:34:04
    #35
    Say.ac ve Yandex Metrica kullanıyorum. Kullanıcı deneyimlerini anlama noktasında Yandex Metrica'nın sadece WebVisor kısmını kullanıyorum. Diğer ihtiyaçlarımı, geliştiricisi olduğum Say.ac karşılıyor. Say.ac ile Yandex Metrica'nın birbirini tamamlayıcısı olduğunu düşünüyorum. Beraber kullanmanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca, bazı google arama sonuçlarında kaçıncı göründüğünüze dair bilgiyi Say.ac'ın Kelimeler Raporu'na ekledik. Buradan bir kez daha bunun bilgisini vereyim.

    Say.ac'ı ihtiyaçlar doğrultusunda geliştirmeye devam ediyoruz.

    Saygılarımla
  • 25-01-2013, 10:39:53
    #36
    Histats kullanıodum ama yorumlardan yandex'i deneme gereksinimi duydum.