• 17-01-2013, 18:11:39
    #1
    Satis iptal...
  • 17-01-2013, 19:48:36
    #2
    Footer kısmı biraz daha güzelleştirebilir. Hayırlı satışlar
  • 17-01-2013, 20:01:56
    #3
    gucnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Footer kısmı biraz daha güzelleştirebilir. Hayırlı satışlar
    Tesekkürler v2 sürümünde daha iyi yapabilirim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:56 -->-> Daha önceki mesaj 20:53:18 --

    Ilk 10 Kisiye Fiyat Sadece 50 tl
  • 17-01-2013, 20:29:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lisansları ayrı ayrı alsak yani mesela ilk aldığımızda 65tl ödeyip ikinci alışımızda 5tl ile sahip olunabiliyor mu?
  • 17-01-2013, 21:16:57
    #5
    Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisansları ayrı ayrı alsak yani mesela ilk aldığımızda 65tl ödeyip ikinci alışımızda 5tl ile sahip olunabiliyor mu?
    Ilk Lisans 65 tl ikinci lisans 30 tl sahip olabilirsiniz güncelleme bedava lisans sahibi olana.