• 15-01-2013, 14:56:02
    #1
    Arkadaşlar Mevcut CRM tiger'ı LOGO'ya entegrasyon sağlayacak birini arıyorum.
  • 05-05-2017, 16:48:29
    #2
    Yardımcı olabilirim isterseniz
  • 05-05-2017, 17:43:35
    #3
    hy64 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olabilirim isterseniz
    Hocam konu 2013 de açılmış. Adam şimdiye kendi sistemini kurmuştur
  • 08-05-2017, 12:20:50
    #4
    Görmemişim