• 05-01-2013, 03:05:22
    #1
    Elimde güzel videolar var. Neredeyse bi 10 gündür deniyorum. Videoların çoğu kendi yapımımız. İlgi görecek, ilgi çekecek videolar.

    Buraya kadar sorunumuz yok ama asıl sorunumuz mesela arkadaşım gangnam style şarkısında kalkmış oynamış çekmişim; ya keyif yaparken arkadaşlarla oturmuşuz şarkı söylemişiz tabi arka fonda x bir şarkı var iken.

    Şimdi bu videoyu yüklüyorum; çat die telif uyarısı geliyor. Ne yapmam gerekiyor bu durumda? Bi etkinlik çektik mesela okulda; arkada telif haklı bir müzik? Bunu niye yükliyemem ki yani bundan para kazanamam?

    Bu durumu nasıl aşıcaz kafayı yicem abiler? Koca okul izlicek o - ona paylaşıcak videolar var elimde ama dediğim gibi arkaplanlarında hep bu müzikler..
  • 05-01-2013, 03:12:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkaplandan o müziği sileceksiniz, yazılım ile sadece belli bir sesleri silmek mümkünmü bilmiyorum ama

    Silmediğiniz sürece telif alırsınız.
  • 05-01-2013, 03:13:48
    #3
    3k vıdeo olan kanalım 2 telıf hakkı yuzunden kapandı hocam arkada telif hakkı müzik olması yasak dıye bılıyorum ama bu telif hakkını aşabilen arkadaşlar var oldugunu okudum sanki forumda , ınsallah yardımcı olan cıkar cok sacma yani sonuc olarak sen kendı vıdeonu cekıyorsun müzik bari olsun..
  • 05-01-2013, 03:14:56
    #4
    valla bende anlamadım millet çatır çatır yüklüyo fragman olsun klip olsun film sahnesi olsun reklamlarıda var ben 3 video yükledim 2sinde telif çıktı. komik videolarda bile telif hakkı çıktı birinde uğraşmıyorum bende artık..
  • 05-01-2013, 03:18:15
    #5
    Ya şimdi kalkıp bi hiphop dans ve rap dans videosu yüklesek onda da çıkıcak. E müzik olmayınca ne olucak? Ne müziği koyucaz biz?
  • 05-01-2013, 03:28:01
    #6
    Nebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya şimdi kalkıp bi hiphop dans ve rap dans videosu yüklesek onda da çıkıcak. E müzik olmayınca ne olucak? Ne müziği koyucaz biz?
    Muüziksiz zaten hiphop ve rap olmaz Bu işi youtube manuel yapmıyor bot videonun daha önce yüklenip yüklenmediğini bildiriyor ona göre de size ihtar geliyor. Manuel anca şikayet olursa o şekilde bakıyorlar diye biliyorum.

    Hee bunu nasıl aşarım diyorsan arka plandaki müziğe çok düşük miktarda cızıltı ekle bunu yapan program var ama onu bende bilmiyorum. Daha önce bir yerlerde görmüştüm, facebooka film yükleyen çoğu arkadaş bu yöntemi kullanıyordu zamanında videolar silinmesin diye biraz araştır bir şeyler çıkabilir
  • 05-01-2013, 03:34:23
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nebi arkadasin isyanini bende hakli buluyorum..Bizim Türkiyede hertürlü önemli olayin arkasinda ister istemez bir müzik , bulunuyor.Sirf bu yüzden 1000 lerce kisinin katildigi ve asil konunun odak merkezinin müzik olmadigi olaylar bile yayinlanamiyor..Atiyorum 10.000 kisi mezuniyet töreninde arkada dandirik bi pop melodisi var, burda asil konu o müzik degil herhalde, ama sesi silersende o konusmalar , ortamin havasi da gidecek..Umarim buna bi cözüm bulunur yakin zamanda..
  • 05-01-2013, 03:36:09
    #8
    Yönetici onayı bekliyor
    ben cızıtıyı denedim yemedi hocam

    Ama orjinal video'daki arka plandaki sesi video'dan ayırıp

    orjinal sesi remix yaparsan ve arkaplana başka bir müzik (kısık sesle) ekleyince telif hakkını vermiyor.

    Ama ne kadar telif hakkı vermez onu bilemiyorum. İpnenin birisi gidip şikayet ederse yine telif alırsınız.

    e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nebi arkadasin isyanini bende hakli buluyorum..Bizim Türkiyede hertürlü önemli olayin arkasinda ister istemez bir müzik , bulunuyor.Sirf bu yüzden 1000 lerce kisinin katildigi ve asil konunun odak merkezinin müzik olmadigi olaylar bile yayinlanamiyor..Atiyorum 10.000 kisi mezuniyet töreninde arkada dandirik bi pop melodisi var, burda asil konu o müzik degil herhalde, ama sesi silersende o konusmalar , ortamin havasi da gidecek..Umarim buna bi cözüm bulunur yakin zamanda..
    Youtube buna bir çözüm bulmaz bence,
    sonuçta bu çok rahat kötüye kullanılcak birşey bu yüzden aşırı hasas youtube.

    bir yanda senin 30k izlenicek video diğer tarafda sony muzik avukatları, sence kimin talebi daha fazla ağır basar ?
  • 05-01-2013, 03:38:22
    #9
    Hocam X bir etkinlik diyelim; mesela Başbakan'ın bir videosunu çektin kendi emeğinle paylaşıcaksın arkada X bir şarkı var ünlü. Hiç farketmiyor. Yeterki muyap yüklemiş yada lisanslamış olsun çaaat telif hakkı çıkıyor ortaya. Bu durumda ne kazanasın geliyor ne de uğraşasın..