Hocam X bir etkinlik diyelim; mesela Başbakan'ın bir videosunu çektin kendi emeğinle paylaşıcaksın arkada X bir şarkı var ünlü. Hiç farketmiyor. Yeterki muyap yüklemiş yada lisanslamış olsun çaaat telif hakkı çıkıyor ortaya. Bu durumda ne kazanasın geliyor ne de uğraşasın..