• 08-12-2012, 02:41:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu Kilitlenebilir kendim aldım yarım sezonluk superlig paketi..
  • 12-12-2012, 13:07:51
    #2
    Konu guncel..
  • 12-12-2012, 13:11:21
    #3
    galatasaray maçlarını satabilirim.. pm gönderdim
  • 12-12-2012, 13:46:03
    #4
    ağır beşiktaşlıyım.. ))))))))) bu arada isteyen olursa fener ve trabzon maçlarınıda satabilirim..
  • 12-12-2012, 14:26:25
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaaxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağır beşiktaşlıyım.. ))))))))) bu arada isteyen olursa fener ve trabzon maçlarınıda satabilirim..
    hocam fener maçları için pm alayım istediğiniz fiyat nedir?
  • 12-12-2012, 16:02:29
    #6
    pm gönderdim..
  • 12-12-2012, 16:12:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray maçları için rica etsem banada pm yollarmısın güzel kardeşim
  • 12-12-2012, 16:41:01
    #8
    Konuyu dağıtmayalım lütfen bir birinize pm atarsanız daha sağlıklı olur..
  • 12-12-2012, 17:43:15
    #9
    Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galatasaray macını satabilirim deyince bu aklıma geldi
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...m-satilik.html
    Zaten konumu yeterince baltaladınız. Şimdi de burada konumun linkini kullanıyorsunuz. Atkı satmak yasak olduğunu düşünmüyorum.

    Bu arada bana ulaşırsanız ligdeki tüm takımların dahil maçını izleyebilirsiniz. Fiyatını pm'den belirtirim.