Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
galatasaray macını satabilirim deyince bu aklıma geldi
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...m-satilik.html
Zaten konumu yeterince baltaladınız. Şimdi de burada konumun linkini kullanıyorsunuz. Atkı satmak yasak olduğunu düşünmüyorum.

Bu arada bana ulaşırsanız ligdeki tüm takımların dahil maçını izleyebilirsiniz. Fiyatını pm'den belirtirim.