• 16-12-2012, 09:51:00
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Kombinin normal görüntüüsü yukarıdaki




    Yukarıdaki vanalarda yanlış mı yaptım bilmiyorum




    alttaki soldaki boşluktan evin suyu kesilmezse su fışkırıyor mecburen evin suyunu kapattım . Varmı bu sorunlar karşılaşan arkadaşlar
  • 16-12-2012, 10:31:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    isinizi garantiye alip servisi arayin kombiyide kapatin hocam
  • 16-12-2012, 11:24:58
    #3
    tam olarak aynısı banada oluyordu, basıncı geç aldığım için bilmem ne kazanı patlamış demişlerdi. servis geldi yaptı 250 lira aldı gitti. şu sıralar yine basıncı almayı unutmuşum, almaya çalışınca su fışkırıyor bir borudan.
  • 16-12-2012, 11:39:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam aşağıdaki vanadan suyu kestim kombiyi çalıştırdım kombi çalışıyor şu anda basıncı 1,5 ... şu an servisi bekliyorum...
  • 17-12-2012, 00:33:56
    #5
    En kötü ihtimalle altındaki vanayı değiştirirler 20 tl bedeli 20 lira işçiliğidir fazla para kaptırmayın...
  • 17-12-2012, 00:37:10
    #6
    adresi ver.
  • 17-12-2012, 01:07:39
    #7
    basınç 1,3 geçmesin hocam
  • 17-12-2012, 09:57:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sorunu halletik allah şükür Benden tavsiye kimse bilmediği işle uğraşmasın sonra öğrenemek zorunda kalıyorsunuz. Buradan bu konuyla ilgili ileride sorun yaşayacaklara diyeceklerim var kombi ile ilgili.
    1-Hocamın dediği gibi basınç 1.3 ve 1.5 üzerinde olmasın o aralıklarda gezsin .
    2-Eğerki basınç 3 ü geçerse otomatik olarak su boşaltma pompası devreye giriyor ve kombiden su fışkırmaya başlıyor . Bu demek oluyor ki evi su basacak.
    3- Kesinlikle kombinize bakım yaptırınız. Ücreti 60 lira gibi birşey.
    4-Peteklerin üstü ısınıyor altı ısınmıyorsa servisi çağırın peteklerinizdeki ve kombinizdeki suyu temizlesin.
    5- Ben kendim boşattım petekler ısınmaya başladı ama siz denemeyin çok sıkıntılı durum evi su basabilir.
    6-Kombiciyi arıza için eve çağırıırsanız hiç arıza yoksa bile 20 liranızı alır saygılar ...