Sorunu halletik allah şükür

Benden tavsiye kimse bilmediği işle uğraşmasın sonra öğrenemek zorunda kalıyorsunuz. Buradan bu konuyla ilgili ileride sorun yaşayacaklara diyeceklerim var kombi ile ilgili.
1-Hocamın dediği gibi basınç 1.3 ve 1.5 üzerinde olmasın o aralıklarda gezsin .
2-Eğerki basınç 3 ü geçerse otomatik olarak su boşaltma pompası devreye giriyor ve kombiden su fışkırmaya başlıyor . Bu demek oluyor ki evi su basacak.
3- Kesinlikle kombinize bakım yaptırınız. Ücreti 60 lira gibi birşey.
4-Peteklerin üstü ısınıyor altı ısınmıyorsa servisi çağırın peteklerinizdeki ve kombinizdeki suyu temizlesin.
5- Ben kendim boşattım petekler ısınmaya başladı ama siz denemeyin çok sıkıntılı durum evi su basabilir.
6-Kombiciyi arıza için eve çağırıırsanız hiç arıza yoksa bile 20 liranızı alır saygılar ...