tam olarak aynısı banada oluyordu, basıncı geç aldığım için bilmem ne kazanı patlamış demişlerdi. servis geldi yaptı 250 lira aldı gitti. şu sıralar yine basıncı almayı unutmuşum, almaya çalışınca su fışkırıyor bir borudan.