Merhabalar. Arkadaşlar elinde 2.el android işletim sistemli dokunmatik cep telefonu olup da satmayı düşünen varsa ilgileniyorum. Fiyat 500Tl'den fazla olmasını istemiyorum. Replika vs olanlar olmasın lütfen.
Dipnot: Garantisi devam eden varsa daha iyi olacaktır.
Teklifleri pm yoluyla yollarsanız sevinirim
Alış: Telefonunu satmayı düşünen var mı?
11
●685
- 02-12-2012, 15:47:57Üyeliği durduruldu
- 02-12-2012, 15:51:17Fiyat biraz yüksek hocam. Öneri için teşekkürler.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*Fiyat aralığı ekledim. - 02-12-2012, 16:00:14https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...un-fiyata.html buyrun hocam inebilecek son fiyata indi...
- 02-12-2012, 16:03:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.galaxy ace 380 tl
600 e aldım ve garantisi 1 yılı aşkın garantisi var genpa garantili sorunsuz cihaz beyaz - 02-12-2012, 16:05:27http://www.htc.com/managed-assets/ww...de-1-white.png
HTC one X var. daha 5 6 ay oldu. Turkcell'den aldım.
Ekranın üstnde çok ufak bi çatlak var. 650 TL'e satmayı dusuyorum.