Konu
Alış
Telefonunu satmayı düşünen var mı?
02-12-2012, 16:05:27
#7
Doogle
http://www.htc.com/managed-assets/ww...de-1-white.png
HTC one X var. daha 5 6 ay oldu. Turkcell'den aldım.
Ekranın üstnde çok ufak bi çatlak var. 650 TL'e satmayı dusuyorum.