Alış: Yüksek Adette Makale Alınacak
5
●485
- 02-12-2012, 14:59:43Konu sahibinin bana yolladığı cevap.
İşte telefon nuamrasını bile gönderemeyen insanlar su forumda iş almaması lazım.
Bu forumda aylardır iş yapıyorum, kimse benden telefon numarası istemedi.
İstemezlerde.
Sizinde telefon numarası vermedim diye bana ve kimseye kızma hakkınız yok.
Tradelere bak, Referans iste ama telefon neden?
Asıl sana bir soru sormak lazım.
Sen derdini yazılarla anlatamıyor musun? - 02-12-2012, 16:13:30Aslında konuşamayan insanların yazamadığını düşünüyorum.canati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yüzden görüşmelerimi telefon ile yapıyorum 
Bu yüzden telefonda görüşme yapamayacak olanlar yazmasın.
Bu yüzden görüşmelerimi telefon ile yapıyorum