canati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin bana yolladığı cevap.

İşte telefon nuamrasını bile gönderemeyen insanlar su forumda iş almaması lazım.

Bu forumda aylardır iş yapıyorum, kimse benden telefon numarası istemedi.
İstemezlerde.
Sizinde telefon numarası vermedim diye bana ve kimseye kızma hakkınız yok.
Tradelere bak, Referans iste ama telefon neden?

Asıl sana bir soru sormak lazım.
Sen derdini yazılarla anlatamıyor musun?
Aslında konuşamayan insanların yazamadığını düşünüyorum. Bu yüzden görüşmelerimi telefon ile yapıyorum


Bu yüzden telefonda görüşme yapamayacak olanlar yazmasın.