Merhaba arkadaşlar sadece üzgünken beste yapabilen ben büyük hatalar yalanlar söyleyerek kız arkadaşımı kandırdım ve acı dolu günlerimde bir beste yaptım
Bu besteyi kendi sesim kötü oldugu için kendim seslendiremiyorum.
Tabi seslendirirken videoya alınması gerekli.Kısaca stüdyoda yapılması gerekiyor.Kendi sesimden nasıl söylenmesi gerektiğini göstericem.
Ögrenciyim çok paramda yok ama tekliflerinizi verin kendimi max zorlayıp bunu yapmak zorundayım.Yardımlarınızı ve desteginizi bekliyorum r10 ailesi saygılar
Bestemi okuyacak grup aranıyor
15
●882
- 27-10-2012, 12:30:17Üyeliği durdurulduJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen kardeşim içim yanıyor o giderse naparım ne ederim bilmiyorum kahroluyorum yalanlar söyleyerek yıprattım nerdeyse bitmek üzere olan ilişkimi kurtarmak içinde beste yaptım. - 27-10-2012, 12:44:19Üyeliği durdurulduyalanlarla olmayan şeylere yapmadıgım şeyleri yaptım diyerek yoksa aldatmadım biriyleJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:44:19 -->-> Daha önceki mesaj 12:31:53 --
kıza 1 ayda 4 5 defa gül aldığım için o taktik yemezSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-10-2012, 13:07:01Üyeliği durdurulduSaçmalamayın...
Eski kadınlar, analar eskide kaldı. Hiç bir kadın için ağıt yakıp beste yapmaya değmez.
İşlerine gelmediği noktada bir kaşık suda boğarlar, iki dakikada harcarlar sizi.
Cefakar eş vefalı ana vs. kalmadı artık.
Keyifleri iyiyse aşk içinde mutlu mesut yaşarsınız.
Sırtınızda taşıdığınız kırkıncı yılın sonunda "Dur iki dakika soluklanayım" dediğinizde kıçınıza tekmeyi yersiniz.
Değmez öyle besteye mesteye. Git başka birini bul...
