• 27-10-2012, 12:18:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar sadece üzgünken beste yapabilen ben büyük hatalar yalanlar söyleyerek kız arkadaşımı kandırdım ve acı dolu günlerimde bir beste yaptım
    Bu besteyi kendi sesim kötü oldugu için kendim seslendiremiyorum.
    Tabi seslendirirken videoya alınması gerekli.Kısaca stüdyoda yapılması gerekiyor.Kendi sesimden nasıl söylenmesi gerektiğini göstericem.
    Ögrenciyim çok paramda yok ama tekliflerinizi verin kendimi max zorlayıp bunu yapmak zorundayım.Yardımlarınızı ve desteginizi bekliyorum r10 ailesi saygılar
  • 27-10-2012, 12:24:54
    #2
    kill me
    when you left me
    diyorsun.
  • 27-10-2012, 12:28:49
    #3
    ben olsam şarkı yerine gider bir gül alır ayaklarına kapanırdım ; şarkı vs kırılmalarda etkili olmazç
  • 27-10-2012, 12:30:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kill me
    when you left me
    diyorsun.

    Aynen kardeşim içim yanıyor o giderse naparım ne ederim bilmiyorum kahroluyorum yalanlar söyleyerek yıprattım nerdeyse bitmek üzere olan ilişkimi kurtarmak içinde beste yaptım.
  • 27-10-2012, 12:30:18
    #5
    aldattım derken ?
  • 27-10-2012, 12:44:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldattım derken ?
    yalanlarla olmayan şeylere yapmadıgım şeyleri yaptım diyerek yoksa aldatmadım biriyle

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:44:19 -->-> Daha önceki mesaj 12:31:53 --

    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam şarkı yerine gider bir gül alır ayaklarına kapanırdım ; şarkı vs kırılmalarda etkili olmazç
    kıza 1 ayda 4 5 defa gül aldığım için o taktik yemez
  • 27-10-2012, 13:07:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Saçmalamayın...
    Eski kadınlar, analar eskide kaldı. Hiç bir kadın için ağıt yakıp beste yapmaya değmez.
    İşlerine gelmediği noktada bir kaşık suda boğarlar, iki dakikada harcarlar sizi.
    Cefakar eş vefalı ana vs. kalmadı artık.
    Keyifleri iyiyse aşk içinde mutlu mesut yaşarsınız.
    Sırtınızda taşıdığınız kırkıncı yılın sonunda "Dur iki dakika soluklanayım" dediğinizde kıçınıza tekmeyi yersiniz.
    Değmez öyle besteye mesteye. Git başka birini bul...
  • 27-10-2012, 13:12:43
    #8
    Saz ile çalıp söylenebilecek birşey ise, hallederiz.
  • 27-10-2012, 13:23:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gitarla olmasını istiyorum