Saçmalamayın...
Eski kadınlar, analar eskide kaldı. Hiç bir kadın için ağıt yakıp beste yapmaya değmez.
İşlerine gelmediği noktada bir kaşık suda boğarlar, iki dakikada harcarlar sizi.
Cefakar eş vefalı ana vs. kalmadı artık.
Keyifleri iyiyse aşk içinde mutlu mesut yaşarsınız.
Sırtınızda taşıdığınız kırkıncı yılın sonunda "Dur iki dakika soluklanayım" dediğinizde kıçınıza tekmeyi yersiniz.
Değmez öyle besteye mesteye. Git başka birini bul...