• 14-11-2012, 23:21:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kız arkadaşımın İPhone 4 yurtdışından gelen cihazını 1 yıldan fazla sorunsuz kullanıyodu.

    Son 2 gündür ekrana gelen 1 hata nedeni ile telefon kilitlenmiş durumda.

    Ekrana gelen ve İtunesteki resim aşağıdaki gibidir.



    Sorun tam olarak nedir arkadaşlar?
  • 15-11-2012, 01:05:24
    #2
    Farklı sim kart denediniz mi ?
  • 18-11-2012, 13:27:51
    #3
    Hocam kilitli cihaz olduğu için etkinlestirme ekranını sadece orijinal simkart ile geçebilirsiniz diyor.
    Hangi ülke kilitli biliyorsanız uygun fiyata yardımcı olabilirim
  • 01-12-2012, 00:30:34
    #4
    simkart herhangi bir operatör tarafından kilitlenmiş..
  • 01-12-2012, 01:02:00
    #5
    Sanırım güncelleme yaptınız aktivasyon ekranında takılı kaldı , görünen cihaz simkilitli.

    www.iphoneox.com burdan sorgulayabilirsiniz kilitli olup olmadığını. ülke operatör bilmiyorsanız sorgulamaya yardımcı olabilirim.
  • 01-12-2012, 08:26:35
    #6
    opinion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kilitli cihaz olduğu için etkinlestirme ekranını sadece orijinal simkart ile geçebilirsiniz diyor.
    Hangi ülke kilitli biliyorsanız uygun fiyata yardımcı olabilirim


    Eğer sorun böyle birşey ise at&t sim kartı elimde mevcut.